تور ارمنستان

گردشگری

تور ارمنستان

گردشگری

پارک جنگلی شاندیز مشهد

پارک جنگلی شاندیز مشهد

پارک جنگلی شاندیز مشهد

پارک جنگلی شاندیز مشهد در 15 km غرب شهر مقدس مشهد در شهر گردشگری شاندیز استان خراسان رضوی قرار گرفته است. پارک جنگلی شاندیز مشهد در منطقه ییلاقی واقع شده است که فضای سبز خیلی زیبایی دارد که گردشگران تور مشهد از بازدیدکنندگان این منطقه ییلاقی می باشد و رودخانه ای در پارک جنگلی شاندیز مشهد وجود دارد که بسیار آرامش بخش می باشد و از زیبایی های پارک جنگلی می باشد. چشم انداز پارک جنگلی موجب جذب گردشگران تور مشهد می شود , ارتفاع پارک جنگلی شاندیز مشهد از سطح دریا 1400 متر می باشد.

آدرس پارک جنگلی شاندیز مشهد : جاده مشهد به سمت ابرده و زشک


پارک وحدت مشهد

پارک وحدت مشهد

پارک وحدت مشهد از بزرگترین پارک های مشهد می باشد که در نزدیکی حرم مطهر امام زضا (ع) واقع شده که اکثر مسافران تور مشهد جذب این پارک زیبا می شوند. پارک وحدت مشهد دارای امکانات ورزشی و تفریحی مانند : دریاچه مصنوعی , آب نما و آبشار زیبا , سینمای رو باز تئاتر , و دیگر امکانات از قبیل تنیس روی میز , شطرنج , زمین اسکیت و غیره می باشد که مسافران تور مشهد از علاقه مندان این ورزشها می باشند. پارک وحدت مشهد دارای کتابخانه و دیگر فعالیت های هنری و فرهنگی می باشد. پارک وحدت مشهد در شرق شهر مقدس مشهد و در بلوار وحدت مشهد قرار گرفته است.

هتل الماس مشهد

هتل الماس مشهد

هتل الماس مشهد

هتل الماس مشهد واقع در مشهد و در نزدیکی حرم ملکوتی حضرت ثامن الأئمه که تقریبا پنج دقیقه تا حرم مطهر رضوی فاصله دارد قرار گرفته است. هتل الماس مشهد با انواع اتاقها ، با مدرنترین و مجهزترین خدمات رفاهی در دنیا با معماری و طراحی جدید از میهمانان و مسافران تور مشهد پذیرایی می کند. دارای 176 واحد می باشد که در طبقه هشتم هتل الماس مشهد رستوران و بوفه صبحانه با چشم انداز نزدیک به حرم مطهر و در طبقه نهم سالن همایش و دارای کافه سنتی نزدیک به حرم مطهر ، سالن اسپاو ماساژ مخصوص بانوان و آقایان با وجود فضاهای بسیار مناسب متنوع خیلی خوب در خدمات عالی مهیا کرده است . مهمترین و ویژگی هتل الماس مشهد این است که به حرم و بازار رضا نزدیک می باشد. میهمانان و مسافران تور مشهد می توانند بدون استفاده از وسیله نقلیه هم از زیارت حرم ملکوتی آستان قدس رضوی و مهمترین و بزرگترین مرکز خرید مشهد به آسانی دیدن نمایید.

هتل الماس مشهد

   

هتل پارسا مشهد

هتل پارسا مشهد 

هتل پارسا مشهد

اگر با تور مشهد به مشهد سفر میکنید هتل پارسا مشهد هتلی تمییز و مناسب برای اقامت خانوادگی می باشد که در تقاطع شهید صیاد شیرازی ساخته شده است. هتل پارسا مشهد دارای 228 اتاق می باشد. هتل تا حرم مطهر امام رضا علیه السلام فقط 10 دقیقه فاصله دارد و همچنین هتل با فرودگاه 20 دقیقه و با ایستگاه راه آهن 15 دقیقه فاصله دارد. هتل پارسا مشهد دارای امکاناتی مانند : رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , سرویس شبانه روزی , اینترنت , پارکینگ ویژه هتل , مجهز به سیستم تهویه , خشکشویی و لباسشویی برای مسافران تور مشهد که در مدت زمان اقامتشان نیز آراسته و مرتب باشند , صرافی , سالن بدنسازی , تلویزیون مجهز به شبکه های ماهواره ای , مرکز خرید , سرویس رفت و برگشت ویژه حرم مطهر و دیگر امکاناتی که ویژه مسافران و میهمانان عزیز تور مشهد تدارک دیده شده است.

آرامگاه فردوسی توس مشهد

آرامگاه فردوسی توس مشهد

 

آرامگاه فردوسی توس مشهد


اگر با تور مشهد به مشهد سفر میکنید حتما از آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی حماسه سرای بنام ایرانی واقع در باغ زیبایی در شمال شهر تاریخی توس مشهد ، در انتهای بلوار پردیس میباشد. روستاهای توس و اسلامیه در اضلاع شرقی و غربی آرامگاه قرار دارند . در مقدمه شاهنامه بایسنقری اولین بنا بر مزار فردوسی را به " ارسلان جاذب " که ممدوح فردوسی بوده نسبت داده شده است ، سپس به همت ملک الشعرای بهار و جمعی از فرهیختگان خراسان آرامگاهی بر فراز مزار ایشان ساخته شد . این بنا پس از پنج سال به همت استاد حسین لرزاده معمار و استادطاهرزاده در سال 1212 به تمام شد . بنای یاد شده به سبب عدم رعایت مسائل فنی و محاسبه مقاومت خاک و جذب رطوبت علی رغم تعمیرات مکرر نشست کرده با تلاش مهندس هوشنگ سیحون تخریب و پس از مقاوم سازی با همان شکل اولیه بازسازی شد. در سالهای بعد تندیس فردوسی اثر استاد صدیقی و نقش برجسته های سنگی ملهم از مضامین شاهنامه اثر فرزند استاد تهیه و در محوطه داخلی آرامگاه نصب گردید.

پارک کوهسنگی مشهد

پارک کوهسنگی مشهد

پارک کوهسنگی مشهد با دو کوه سنگی که نزدیک به شهر مقدس مشهد می باشد به این نام معروف شده است. این پارک نزدیک رشته کوه های جنوبی شهر مشهد واقع شده است که از زیباترین جاذبه های تفریحی مشهد مقدس می باشد. پارک کوهسنگی مشهد رتبه سوم را به علت بازدید گردشگران تور مشهد بعد از حرم مطهر امام رضا علیه السلام و رتبه دوم برای آرامگاه فردوسی کسب کرده است. پارک کوهسنگی مشهد دارای هوایی بسیار تمیز و لذت بخش می باشد و به شکل مثلث ساخته شده که باعث جذب گردشگران تور مشهد شده است. این پارک همیشه مورد استقبال عموم مردم مشهد مقدس و همچنین مسافران تور مشهد قرار گرفته است.

مسجد گوهرشاد مشهد

مسجد گوهرشاد مشهد

 مسجد گوهرشاد مشهد

اگر با تور مشهد به مشهد سفر میکنید حتما از مکانهای دیدنی مشهد دیدن فرمایید مسجد گوهرشاد مشهد یکی از بزرگترین مسجدهای چهار ایوانی ایرانی می باشد که در سال 821 هجری قمری به دستور گوهرشاد همسر شاهرخ تیموری بنا شد. این مسجد با معماری قوام الدین شیرازی در مجموعه حرم امام رضا (ع) مشهد بنا شده. این مسجد با وسعت 9410 متر مربع دارای چهار ایوان است. که این ایوان ها دارای نام های مقصوره، دارالسیاده، حاجی حسن و آب و هفت شبستان است. وسیع ترین ایوان مسجد، ایوان مقصوره است که با مقرنس کاری و کتیبه خط ثلث بایسنغر میرزا و کاشی کاری قشنگی  تزئین شده. یکی از زیباییی های مسجد گوهرشاد مشهد منبر صاحب زمان است. که بازدید کنندگان زیادی را از تور مشهد به آنجا می کشاند