تور ارمنستان

گردشگری

تور ارمنستان

گردشگری

رستوران Ban Khun Mae


 

رستوران Ban khun Mae

این رستوران در جایی قرار گرفته است که اغلب ساکنین تایلند محلی برای خوردن غذای لذیذ و قابل اطمینان تایلندی در فضایی صمیمی به آن مراجعه می کنند. اتاق ها تاریک و راحتند و با میزهای بزرگ دایره ای پر شده اند.این رستوران یکی از رستوران های مناسب تایلند برای آشنایی با طعم غذاهای تایلندی می باشد.پیشنهاد مابرای شما رستورانهای تایلند در تور تایلند این است که غذای خود را در این رستوران  با Kung Sa oug ( یک ظرف پر از میگوی نیمه خام که با سیر و فلفل طعم دار شده است) شروع و با Pla rad Pig (ماهی Grouper سرخ شده با سس تند) به پایان رستورانهای تایلند برسانید.

 

رستوران Ban khun Mae

مرکز خرید وان تامبون و وان پرودکت در پوکت


 

مرکز خرید وان تامبون و وان پرودکت در پوکت

 

مرکز خرید وان تامبون و وان پرودکت یکی از مراکز خرید پوکت در تایلند برای حمایت از صنایع دستی تاسیس شده است که توسط دولت حمایت تایلند می‌شود و نام آن وان تامبون و وان پرودکت میباشد. این سازمان برای  تشویق مردم قبیله‌ها و روستاها برای تولید کالاهای سنتی در دهکده‌ها مراکز خرید تایلند و دریافت سود بطور مستقیم تاسیس شده است .فروشگاه در انتهای جنوبی پاتونگ، پشت سر هتل هالیدی این قرار گرفته است. فروشنده‌ها غرفه‌های خود را حدود ساعت 18 باز می‌کنند  مراکز خرید تایلند و تا ساعت 23 کار میکنند.بهترین خریدهای ارزان و خوب در تور تایلند از قبیل لباس‌ها، تجهیزات ورزشی، ساعت‌ها، سوغات‌ها، چمدان و ... در این مرکز خرید مراکز خرید تایلند صورت می گیرد.

 

مرکز خرید سیام سنتر در بانکوک


 

مرکز خرید سیام سنتر در بانکوک

 

مرکز خرید سیام سنتر بانکوک تایلند ساخته شده توسط شرکت سیام در کنار مرکز خرید سیام پاراگون قرار دارد که دراین مرکز خرید بوتیک های جذاب و غرفه های مدهای محلی موجود می باشد. سیام سنتر یکی از مراکزمعروف شهر بانکوک  می باشد که با 2 بازار Siam Paragon  و بازار Siam Discovery در ارتباط می باشد.سیام سنتر تایلند در سال 1973 ساخته شد و یکی از اولین مراکز خرید بانکوک بود. این مرکز خرید به نام بازار مد در تایلند معروف بوده است و تا این مراکز خرید تایلند زمان شیک ترین لباس های تایلندی در سیام سنتر به فروش می رسد.مرکز خرید سیام سنتر بانکوک، مجتمع خرید نسبتا بزرگی برای نوجوانان و بزرگسالان و جوانان که در تور تایلند روی مد حساس هستند مراکز خرید تایلند میباشد.

 

مرکز خرید سیام سنتر در بانکوک

 

مرکز خرید بیگ سی تایلند


 

مرکز خرید بیگ سی تایلند

مرکز خرید بیگ سی تایلند

مرکز خرید بیگ سی تایلند نزدیک به آلکزار در جاده دوم  واقع شده است.  در مرکز خرید بیگ سی تایلند خرید مراکز خرید تایلند لوازم آرایشی و وسایل خانگی و پوشاک و  بهداشتی  با قیمتی بسیار مناسب می توانید در تور تایلند خرید نمایید. همچنین در نزدیکی مرکز خرید بیگ سی تایلند فست فود ها و رستوران ها وجود دارد که در هنگام خرید می توانید از این رستورانها استفاده کنید مراکز خرید تایلند و از انواع غذاهای لذیذ لذت ببرید.

مرکز خرید رویال گاردن پلازا پاتایا تایلند


 

مرکز خرید رویال گاردن پلازا پاتایا تایلند

مرکز خرید رویال گاردن پلازا پاتایا تایلند

 مجموعه ای از اجناس مورد نیاز بازدید کنندگان تور تایلند و مراجعه کنندگان مرکز خرید رویال گاردن پلازا پاتایا تایلند می باشد و مراکز خرید متفاوت و معروف در پاتایا تایلند می باشد .مرکز خرید رویال گاردن پلازا پاتایا تایلند دارای رستوران سینما مرکز تفریحی و فروشگاههای مختلف است که اکثر خدمات و امکانات در ساختمان سه طبقه قرار گرفته است و خریداران مایحتاج خود را در یک مکان دارند. در طول خرید از مرکز خرید می توانید از رستورانهای معروف مراکز خرید تایلند استفاده کرده و لذت ببرید.  مراکز خرید تایلند مرکز خرید رویال گاردن پلازا پاتایا تایلند در جاده ساحلی بیچ رود واقع شده است.